Poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

APLIKUJ »

lub dowiedz się więcej :)

Będziesz:
  • realizować strategię sprzedaży poprzez współpracę z kluczowymi Klientami,
  • udzielać Klientom informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę zajmować się bieżącą obsługą klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
  • prowadzić korespondencję z przewoźnikami oraz innymi działami firmy,
  • rozwiązywać bieżące problemy operacyjne klientów,
  • współpracować z klientami firmy w zakresie przyjmowania zleceń oraz informować o statusie dostawy,
  • zapewniać profesjonalną obsługę klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację zleceń dotyczących przesyłek drogowych,
Wymagania:
  • realizować strategię sprzedaży poprzez współpracę z kluczowymi Klientami,
  • udzielać Klientom informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę,
  • zajmować się bieżącą obsługą klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
  • prowadzić korespondencję z przewoźnikami oraz innymi działami firmy,
  • rozwiązywać bieżące problemy operacyjne klientów,
  • współpracować z klientami firmy w zakresie przyjmowania zleceń oraz informować o statusie dostawy,
  • zapewniać profesjonalną obsługę klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację zleceń dotyczących przesyłek drogowych.

  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętności organizacji czasu pracy i realizacji zadań pod jego presją,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • komunikatywność, otwartość na nową wiedzę,
  • samodzielność, asertywność i inicjatywa w działaniu,
  • motywacja do pracy, zaradność,
  • odporność na stres,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • znajomości pakietu MS Office.
  • realizować strategię sprzedaży poprzez współpracę z kluczowymi Klientami,
  • udzielać Klientom informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę zajmować się bieżącą obsługą klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
  • prowadzić korespondencję z przewoźnikami oraz innymi działami firmy,
  • rozwiązywać bieżące problemy operacyjne klientów,
  • współpracować z klientami firmy w zakresie przyjmowania zleceń oraz informować o statusie dostawy,
  • zapewniać profesjonalną obsługę klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację zleceń dotyczących przesyłek drogowych,
Wymagania:
Wymagania:

W zamian oferujemy:

W zamian oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju,
  • grupowe ubezpieczenie,
  • dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa OK system lub Multisport),
  • prywatną opiekę medyczną.
    .
  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętności organizacji czasu pracy i realizacji zadań pod jego presją,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • komunikatywność, otwartość na nową wiedzę,
  • samodzielność, asertywność i inicjatywa w działaniu,
  • motywacja do pracy, zaradność,
  • odporność na stres,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • znajomości pakietu MS Office.
  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętności organizacji czasu pracy oraz szybkiej i skutecznej realizacji zadań,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nową wiedzę,
  • samodzielność, asertywność i inicjatywa w działaniu,
  • motywacja do pracy, zaradność,
  • odporność na stres,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • znajomości pakietu MS Office.
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju,
  • grupowe ubezpieczenie,
  • dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa OK system lub Multisport),
  • prywatną opiekę medyczną.

W zamian oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju,
  • grupowe ubezpieczenie,
  • dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa OK system lub Multisport),
  • prywatną opiekę medyczną.

Na rynku działamy już od 2007 roku realizując własne projekty

z zakresu e-commerce oraz logistyki.

Nasz zespół to między innymi:

Agnieszka

CFO

Lucyna

CMO

Mateusz

CEO

Grzegorz

PO & IT Coordinator

Magdalena

Transport Coordinator

Współpracujemy z największymi firmami na świecie

i codziennie nadajemy tysiące przesyłek do ponad 192 krajów.


Pracujemy w ramach Lean Managementu

i stosujemy metodykę zarządzania projektami Scrum.

Ponadto oferujemy:

pracę w dobrze zorganizowanym

zespole w frameworku Scrum

możliwość rozwoju i poznawanie

nowych narzędzi

dogodny dojazd i lokalizację

karty OK System / Multisport

prywatną opiekę medyczną,

ubezpieczenie na życie

wspólne imprezy integracyjne,

wyjazdy i drużynowe zmagania sportowe

umowę o pracę lub B2B

lekcje języka angielskiego w firmie

dla chętnych

elastyczne godziny pracy

Wypełnij formularz i dołącz do zespołu!

Oddzwonimy i zaprosimy Cię na rozmowę.

Wypełnij formularz i dołącz do zespołu!

Wybierz...
Wybierz...